Jak motywować klienta, by kupił produkt u Ciebie??

Jak motywować klienta, by kupił produkt u Ciebie??

Jak motywować klienta, by kupił produkt u Ciebie??
autorem artykułu jest www.MIGOMEDIA.pl Bednarek E-marketing

Jak motywować klienta, by kupił produkt u Ciebie??

Chcesz, by klient odszedł od Twojej konkurencji??

Masz sklep internetowy??
Masz tradycyjny biznes, który sprzedaje usługi lub produkty??
Jesteś właścicielem e-biznesu??

ZAPAMIĘTAJ: Sprzedajesz produkty, ale ludzie kupują marzenia. Twój potencjalny klient kupuje korzyści wynikające z używania produktu lub jego posiadania, a nie produkt.
MÓW I PISZ O KORZYŚCIACH. Pomoż klientowi wyobrazić sobie w sposób plastyczny, komfort i zadowolenie z posiadania reklamowanego przez Ciebie produktu.

Sam pewnie wiesz to z własnych doświadczeń...

Biznesmen, który kupuje Mercedesa kupuje prestiż i wygodę.

Ty i ja dobrze wiemy, że jakby chciał zwykłe auto, mógłby kupić Skodę.
A może kupuje bezpieczne auto??
Też NIE!! Bardzo bezpieczna jest Toyota Yaris. Ale jest za mało prestiżowa dla wysoko postawionego biznesmena.

To, co teraz napisze, wiesz pewnie z własnego doświadczenia.

Twój potencjalny klient kupuje korzyści, a nie produkt. Twój klient kupuje marzenia i ich realizację.
To ważne. 90% ludzi kupuje emocjonalnie. Tylko nieliczni kupują racjonalne.

Gdybyś miał sobie wyobrazić taką sytuację... Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się kupić batonika, gdy poszedłeś do sklepu?
A może byłeś w Hipermarkecie i miałeś już słodycz w koszyku, a następnie wyłożyłeś ją z koszyka? Czy wiesz, dlaczego tak się dzieje?
Najpierw kupiłeś emocjonalnie. A następnie nie znalazłeś uzasadnienia i odłożyłeś batonika, gdzieś na półkę.

Wyobraź sobie, że wÅ‚aÅ›nie zobaczyÅ‚eÅ› promocjÄ™ na pomaraÅ„cze. Pod wpÅ‚ywem impulsu i atrakcyjnej obniżki ceny, wÅ‚ożyÅ‚eÅ› do koszyka siatkÄ™ pomaraÅ„czy. ZrobiÅ‚eÅ› to pod wpÅ‚ywem chwili… przecież siÄ™ opÅ‚aca.
Sam przed Sobą nieświadomie tłumaczysz swoje emocjonalne zachowanie w sposób racjonalny.
Co robi Twój umysł? Twój umysł pracuje i szuka uzasadnień. Np. Pomarańcze mają dużo witaminy C, są zdrowe. Będę bardziej odporny, jeśli będę jadł pomarańcze. A poza tym to są tanie, to wykorzystam szanse, skoro teraz jest sezon, itd.

Skoro już wiesz jak działa Twój umysł, wykorzystaj tę bezcenną wiedzę w Twoim biznesie.

Twoi potencjalni klienci kupują emocjonalnie. Pomyśl tylko, wielu ludzi brakuje pieniędzy do końca miesiąca, ale większość z nich ma telewizję kablową, dobry telewizor, video lub DVD. Czemu?? Oni działają pod wpływem emocji i kupują, by spełnić swoje marzenia, poczuć się lepiej lub zrobili to pod wpływem chwili.

Kupują, bo czerpią z tego przyjemność.
Ktoś, kto kupuje Porshe sprawia sobie niesamowitą przyjemność. Gdyby tylko kierował się potrzebą posiadania samochodu kupiłby tańszy np. Ford, Skoda, itd. A che mieć rajdowy wóz, który "ma kopa" i potwierdza jego wysoki status majątkowy, dobry gust i ekstrawagancję.

Znasz to na pewno z własnych doświadczeń. Gdy Twoi znajomi kupują auto, to mówią o gadżetach wewnątrz, ekstra bonusach i innych korzyściach!! To NORMALNE.
TAK!! ludzie kupujÄ… KORZYÅšCI.


Dlatego reklamując produkt PISZ O KORZYŚCIACH. Przedstaw w sposób plastyczny zalety produktu.
SPRAW, by Twój potencjalny klient zaczął go pożądać.

OTO Kolejny ważny sposób na zarobienie.
Ludzie boją się cierpienia, chcą uniknąć bólu.
ChÄ™tnie kupiÄ… leki przeciwbólowe. Podobnie jest z Volvo – autem uważanym za super bezpieczne. Co sÄ…dzisz o Volvo??
Pewnie nie jedno auto ma ciekawsze nadwozie i szybciej rozpędza się do setki.
Wiem z doświadczenia, że właściciele Volvo cenią sobie bezpieczeństwo, które daje im ta marka.

Wykorzystaj słabości ludzkiej natury. Sam przecież też ulegasz innym sprzedawcom! Bądź lepszy od innych.
W zależności od tego, co sprzedajesz, wykorzystaj, co najmniej jedną z cech ludzkiej natury opisanych wyżej. Niech Twój klient pożąda produktu, który sprzedajesz.
Poczuj satysfakcję ze zwiekszonej sprzedaży.

Poczuj ją, a następnie pójdź i wydaj część pieniądzy równie emocjonalnie, jak Twoi klienci :D


--


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
Dlaczego należy stosować zasady medycyny chińskiej w ch
Zestawienie finansowe
Twarz a kreowanie wizerunku
Google kontra eBay
Czy warto kupować sprzęt na giełdzie snowboardowej?